Best Fitness

האימונים בסטודיו

הרמת-כוח | פאוורליפטינג

בהרמת-כוח (פאוורליפטינג) מתחרים הספורטאים בשלושה סוגים של תנועות:

  • שפיפה באנגלית (Squat): תרגיל בו על המתחרה להגיע, כאשר מוט המשקולות על שקע הכתף האחורית, למצב בו מפרקי יריכיו נמצאים מתחת לקו הברך, ומשם לשוב למצב של עמידה זקופה עם ברכיים נעולות המשקולת והפגנת שליטה במשקל על ידי שמירת מצב נייח עד פקודת ההחזרה.
  • לחיצת חזה באנגלית (Bench Press) : בתרגיל זה, שוכב המתחרה על ספסל ייעודי ומקבל לידיו מוט, אותו עליו להוריד עד לכדי נגיעה בחזהו. בהשמע פקודה מן השופט, על המתחרה להפעיל כוח כנגד המוט עד אשר מרפקיו ננעלים באופן שווה תוך שליטה על המשקולת.
  • זקיפת גב (Deadlift): תרגיל בו על המתחרה להרים את מוט המשקולות מן הרצפה, עד לכדי פשיטה של עמידה זקופה עם כתפיים משוכות אחורנית ונעילת מפרקי הירך והברך.

התעמלות | ג'ימנסטיקה

בספורטהתעמלות (ג'ימנסטיקה) היא ענף המשלב תרגילי כוח, גמישות, שיווי משקלאקרובטיקה, וצעדי ריקוד.

ההתעמלות נחלקת לכמה ענפים רשמיים, לא כולם נכללים כיום בתחרויות המשחקים האולימפיים:

פארקור (Parkour) – החל מינואר 2018 על פי הפדרציה הבינלאומית להתעמלות

פיתוח גוף | Body Building

פיתוח גוף ברמה תחרותית מחייב אימון במשך מספר שנים, וכולל ביצוע תרגילי אימון משקולות, באופן יומיומי, מפרך ואינטנסיבי, במקביל למשטר תזונה קפדני במיוחד, והקפדה על שעות שינה סדירות וממושכות. מפתחי גוף רבים משתמשים בתוספי מזון שונים, ולעיתים אף בסטרואידים אנבוליים ובחומרים אחרים. השימוש על בסיס קבוע בסטרואידים אנבוליים בתחום פיתוח הגוף הוא אחד הגורמים לכך שהוא אינו יכול להיות מוכר כספורט אולימפי.
הגדרת התחום כמקצוע ספורט אינה ברורה מאליו למתבונן, הרואה את "תחרויות פיתוח הגוף", בהן מופיעים המתעמלים על במה, כשגופם מרוח בשמן, והם מציגים לקהל את שריריהם בתנוחות קבועות שונות. אולם למעשה, עיקר הפעילות הספורטיבית נעשית על ידי האדם עצמו, במשך מספר שנים, ביחידוּת בחדר הכושר. בניגוד לתחרויות מוכרות אחרות, רק התוצאה הסופית נבחנת בטקס בסוף התהליך, ולא התהליך עצמו.
הגדרתו של תחום פיתוח הגוף התחרותי כענף ספורט, שנויה במחלוקת. מצד אחד, אין ספק כי התחום מתמקד באמנות עיצוב הגוף והאסתטיקה. על כן הוא עשוי להיחוות כסוג של אמנות או "תחרות יופי". מצד שני, אורח החיים המאפשר הגעה למראה הרצוי מחייב אימוני ספורט (משקולות והתנגדות) אינטנסיביים וקשים באופן קבוע. כתבי עת מקצועיים, כדוגמת Sports Med‏ המתמחה ברפואת ספורט, מתייחסים לתחום כאל ענף ספורט.

רוצים עוד?

אם תרצו להתאמן בשיטה ספציפית מעבר לשיטה הייחודית שלנו שמשלבת 3 עולמות באחד.

תמיד נוכל להצמיד לכם מאמן אישי שמתמחה בשיטה ספציפית שאותה תרצו לבצע באימונים שלכם. בין אם זה היט, תחנות, טבטה, גמישות, פילאטיס או כל דבר אחר שאי פעם תחפצו בו.

תמיד תזכרו שהאמונה שלנו היא יחס אישי מעל הכל לכן אין לנו קבוצות גדולות בשיטות המסחריות. תמיד כדאי ומומלץ להתאמן בדרך מסוימת עם מאמן אישי ואז לבד בעזרת הדרכה מינמלית.